Monday, June 18, 2012

Ashfaq Ahmad In Zavia Program......!!

ہم جس جگہ بھی رہتے ہیں ہماری یہ دلی خواہش ہوتی ہے کہ ہ جگہ بڑی صاف ہو - اچھی اور خوبصورت ہو

تو میری یہ آرزو ہے اور یہ آرزو چند ماہ سے بڑی شدت اختیار کر گئی ہے
کہ جب کبھی نماز پڑھنے کا موقع ملتا ہے اور الله تعالیٰ کو اپنے گھر بلانے کا موقع ملتا ہے اور پھر جس جگہ میں اسے بلاتا ہوں وہ میرے دل کا گوشہ ہے ، وہ نہایت تاریک ، بدبودار ، سڑا ہوا ہے

اس میں ہر قسم کی گندگیاں اور کثافتیں بھری پڑی ہیں - اور ہر قسم کی غلاظت وہاں موجود ہے

میں کسی ایسے Detergent کی تلاش میں ہوں جو کہ میرے دل کے اندر ویسی صفائی کر دے جیسی صفائی مجھے ان اشتہاروں میں نظر آتی ہے اور میں خوش ہوتا ہوں

ہم باہر کی یا بدنی صفائی کی طرف متوجہ ہیں

لیکن میں جانتا ہوں کہ بہت سے لوگ ایسے ہیں جن کے دل نہایت پاک و صاف اور پاکیزہ خوشبودار اور وسعت پذیر ہیں

ان میں الله تعالیٰ کو آتے ہوئے واقعی کوئی ججھک محسوس نہیں ہوتی -

الله تعالیٰ بڑے رحیم و کریم ہیں

وہ جیسی کسی بھی جگہ ہو کوئی بلائے تو وہاں تشریف لے آتے ہیں -

انھوں نے کبھی اعتراض نہیں کیا -

لیکن ہم نے اور خاص طور پر میں نے اس بات کا نوٹس نہیں لیا اور کبھی اس بابت پروگرام نہیں بنایا کہ اس جگہ کی صفائی ستھرائی کے بارے میں سوچا جائے ، اور اس پر عمل کیا جائے

ہم نے کبھی ایسی کوشش کی ہی نہیں

ہم گھاس پھوس، ٹوٹے زینوں ، بکھرے برتنوں ، ٹوٹے اور پچکے ہوئے کنستروں ، ادھڑی چارپائیوں ، صندوقوں ، نفرتوں تکالیف ، کدورت ، گھمنڈ ، اور اناؤں سے بھرے گھر کو محبّت پیار اور عاجزی کی چاشنی سے اور خوشبو سے مہکا دیں
ہم سے ایسا ہوتا نہیں ہے

از اشفاق احمد زاویہ ٣ الله تعالیٰ کی لالٹین صفحہ ١٠٩

No comments:

Post a Comment